دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۹۵۴
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ۴۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های شهرستان تنگستان واریز شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: دهیاران نقش مهمی را در رفع مشکلات روستاها و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های روستایی دارند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و توسعه روستایی از اهداف مهم دولت در شهرستان تنگستان بوده است اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و اجرای پروژه‌ها شاهد تغییر و تحولات خوبی در روستاها هستیم.

فرماندار تنگستان افزود: امروز شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد توسط دهیاران در روستاها بوده و این خدمات ارزشمند باعث ماندگاری مردم در روستاها شده است.

رفیعی پور بیان داشت: در حوزه ورزش و احداث زمین‌های چمن مصنوعی، بوستان‌های امید، آسفالت معابر، حوزه بهداشت و درمان، اشتغال روستایی، آب و گاز رسانی خدمات این دولت با گذشته قابل مقایسه نمی‌باشد و نقش دهیاران در انجام این خدمات و پروژه‌ها بسیار پررنگ است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ از محل ارزش افزوده بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاران شهرستان واریز شده و اجرای پروژه‌های عمرانی روستاها از همین اعتبارات و توسط دهیاران انجام شده است.

در این آئین از دهیاران برتر بخش مرکزی (بنه گز، عالی حسینی، بازویی، منصوری جنوبی، احمد آباد، باغک جنوبی و اشکالی) تجلیل شد و از طرف دهیاران و تعاونی دهیاران از فرماندار و بخشدار مرکزی نیز تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر