دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۰۲۶
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۴۰ مورد تخلف اقتصادی از واحدهای صنفی این شهرستان کشف شده‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شهسوار قایدی روز جمعه در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان افزود: در این مدت ۶ هزار و ۷۴۴ مورد بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد.

وی یادآور شد: از این ارتباط ۲۰۲ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش سه میلیارد و ۱۵ میلیون ریال با ۲۴۰ مورد تخلف تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

قائدی با اشاره به برنامه ریزی این اداره در انجام بازرسی و نظارت بر فعالیت‌های صنفی شهرستان بیان کرد: تیم‌های گشت بازرسان این اداره به صورت روزانه و مستمر در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر به روش محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی گوناگون بازرسی و نظارت دارند و در صورت مشاهده هرنوع تخلف برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی مهم و ضروری است که درصورت رعایت نشدن آنها موجب گسترش بیماری و به خطر افتادن سلامت مردم جامعه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از شهروندان خواست به‌منظور تسریع در تحقق حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، قاچاق کالا و غیره مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر