دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۱۲۶
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: "محمدعلی پیران" از شهرستان دیلم با امضای قراردادی یک ساله به تیم والیبال دینامیک ماردین کشور ترکیه که در لیگ دسته یک حضور دارد، پیوست.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان دیلم روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این بازیکن خوش آتیه با انعقاد قرارداد با تیم دینامیک ماردین، به عنوان اولین والیبالیست لژیونر استان بوشهر در باشگاه‌های ترکیه بازی خواهد کرد.

امین لیراوی افزود: این بازیکن سابقه عضویت در تیم ملی والیبال جوانان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک در سال ۲۰۱۵ و کسب نائب قهرمانی امیدهای غرب آسیا با تیم ملی جوانان ایران را در کارنامه خود دارد.

وی اظهار داشت: حضور موثر و بازی‌های با کیفیت تیم ملی والیبال ایران در تورنمت‌های مختلف از جمله لیگ جهانی توانسته والیبالیست‌های کشور را به دنیا بشناساند و درخواست همکاری باشگاه‌های اروپایی را برای آنان فراهم کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان دیلم گفت: بازی در تیم عقاب نهاجا در لیگ برتر، قهرمانی جوانان ایران با تیم پیکان تهران و کسب عنوان موثرترین بازیکن لیگ جوانان کشور در سال ۱۳۹۴، قهرمانی امیدهای کشور در سال ۹۶ و کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات، نائب قهرمانی دسته یک بزرگسالان کشور با دلیران دشتی و بازیکن شهرداری قزوین از دیگر افتخارات ورزشکار دیلمی است.

وی افزود: امیدواریم این ورزشکار با درخشش در لیگ ترکیه پله‌های ترقی را همچنان بپیماید و به باشگاه‌های مطرح در لیگ جهانی بپیوندد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر