يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان:
کد خبر: ۸۰۲۱۲
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی ا نتظامی استان بوشهر گفت: طرح محدودیت‌های کرونایی در وقوع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی تأثیر داشته و کاهش ۲۵ درصد تصادفات فوتی درون‌شهری را در پی داشته است.

به‌ گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این‌که در دوران اعمال طرح محدودیت‌های کرونایی، ترافیک نیز کاهش داشته، افزود: از هم‌استانی‌ها به‌ویژه

دارندگان وسایل نقلیه درخواست دارم اکنون که در وضعیت نارنجی هستیم از رفت‌وآمد شبانه خودداری کنند، زیرا در صورت رعایت نکردن، دوربین‌های ترافیکی خودروی آنان را رصد و قانون برایشان اعمال می‌شود.
 
او اضافه کرد: برخی از رانندگان برای گریز از قانون پلاک وسیله نقلیه خود را دست‌کاری و شماره‌های آن را جابه‌جا می‌کنند که این کار جرم محسوب شده و در صورت مشاهده، خودرو توقیف و به مراجع قضایی ارجاع می‌شود؛ برای راننده نیز از ۶ ماه تا یک سال حبس در نظر گرفته شده است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند ۹۹ خبر داد و گفت: استان بوشهر در زمستان مانند برخی استان‌ها برفی نیست، اما این طرح با هدف جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و آسان‌سازی رفت‌وآمد و یا هنگام ریزش کوه اجرا می‌شود.
 
کشکولی گفت: در این طرح در کنار پلیس، اورژانس، هلال احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و در حوزه شهری، شهرداری و عوامل انتظامی و ترافیکی حضور دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر