سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۲۴۴
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی از ارائه خدمات آموزشی به ۱۵ هزار عضو سامانه مبشران سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: آموزش اقشار تأثیرگذار و مؤثرین فرهنگی، مبلغین، مبلغات و مداحان یکی از اهداف اداره کل آموزش سازمان است.

وی با بیان اینکه در سامانه مبشران ظرفیت عالی برای ارائه آثار آموزشی به اقشار تأثیرگذار وجود دارد افزود: از عضویت ۱۵ هزار عضو در سامانه مبشران سازمان تبلیغات اسلامی و ارائه خدمات آموزشی به آنان خبر داد.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ظرفیت کار در حوزه آموزش اقشار تأثیرگذار در بوشهر فراهم است، ابراز داشت: استان بوشهر در حوزه آموزش اقشار تأثیرگذار نیاز به پشتیبانی زیرساخت، محتوا و تأمین استاد دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی پشتیبانی از برنامه‌های آموزشی استان‌ها است، افزود: با ارائه آموزش‌های مناسب از ظرفیت اقشار تأثیرگذار زمینه تبیین محورهای مختلف جریان محتوایی اسلام ناب و مکتب حضرت امام (ره) در جامعه را فراهم می‌کنیم.

متقی‌فر ادامه داد: پشتیبانی محتوایی، شبکه‌سازی و شناسایی اساتید و افراد حقیقی را از اقدامات مهم در زمینه توانمندسازی اقشار تأثیرگذار به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با تأکید بر آمادگی مجموعه تبلیغات اسلامی استان در بوشهر در ارائه آموزش‌های تخصصی به اقشار تأثیرگذار گفت: شبکه تبلیغی استان در راستای تکامل بیشتر نیازمند نظام آموزشی پیشرفته است و ظرفیت سامانه آموزشی مبشران می‌تواند بستر مناسبی برای تحقق این هدف باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر