جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در راستای برگزاری نشست های چهره به چهره با مردم انجام شد؛
کد خبر: ۸۱۲۷۷
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: جلسه بررسی مسائل و مشکلات محلات منطقه یک شهر بوشهر با حضور معتمدین و شورایان این محلات و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، فرماندار بوشهر بیان داشت: مسائل و کمبودهای مطرح شده توسط نمایندگان محلات، بررسی و جمع بندی شده و در اختصاص اعتبارات در سال آینده، با لحاظ اولویت ها مد نظر قرار خواهند گرفت.

عباس جمشیدی افزود: طی سالهای اخیر، در بحث مدیریت شبکه آب و تامین آب پایدار و سالم، همچنین توسعه شبکه فاضلاب به ویژه در سطح محلات واقع در محدوده مرکز شهر، اقدامات خوب و موثری انجام شده است.

وی ادامه داد: در سطح چهار محل بافت تاریخی نیز، با پیگیری و طرح های اجرا شده توسط میراث فرهنگی و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، شاهد رونق ساخت هتل ها و اقامتگاه ها هستیم که باعث جذب بیشتر مسافر و گردشگر و بدنبال آن نوسازی و بهسازی بافت ها و گذرهای پیرامونی هستیم.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: طی سالهای اخیر، حضور مسوولین در محلات و برگزاری نشست های چهره به چهره با مردم برای شنیدن درخواست ها و دغدغه های آنان، همواره در دستور کار بوده است.

به گزارش فکرشهر، در این نشست، شورایاران به طرح مشکلات موجود در سطح محلات خود در حوزه خدمات زیربنایی آب و فاضلاب، برق، تلفن، روشنایی معابر، کمبود فضای سبز و مراکز ورزشی و بهسازی و آسفالت معابر پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر