چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۳۸۵
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکهزار و ۲۸۴ مرکز وابسته به این اداره کل با شرکت در عملیات فرهنگی-اجتماعی شهید سلیمانی، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان بوشهری تامین کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا طاهری روز شنبه به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: این میزان کمک جمع‌آوری شده برای حل مشکلات معیشتی، ودیعه مسکن و پرداخت بدهی‌ نیازمندان بوشهر هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۹۴ روحانی مستقر، ۲۰ امام محله، ۱۰۰ مرکز قرآنی، ۷۰۰ هیات مذهبی، ۷۰ کانون فرهنگی تبلیغی و ۳۰۰ نفر از مداحان عضو کانون مداحان در عملیات فرهنگی- اجتماعی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر شرکت کردند که از ۱۳ آذرماه آغاز شد و  تا نخستین سالروز شهادت سردار ادامه یافت.

وی افزود: تلاش شد در اجرای عملیات فرهنگی- اجتماعی شهید سلیمانی، دغدغه این شهید بزگوار در خدمت رسانی به محرومان پیگیری شود تا گرامی‌داشت یاد او به برگزاری مراسم بزرگداشت محدود نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: علاوه بر این با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در جامعه، گام‌هایی نیز در زمینه مبارزه با کرونا برداشته شد و در بخش اول این عملیات فرهنگی- اجتماعی بسته‌های آموزشی درباره مبارزه با کرونا تهیه و منتشر شد.

طاهری ادامه داد: در بخش دوم این عملیات کمک به آسیب دیدگان از کرونا در دستور کار قرار داشت که بر این اساس نیازمندان هر محله که از کرونا و گرانی‌های اخیر آسیب دیده بودند با کمک هیات‌های مذهبی شناسایی و بسته‌های معیشتی میان آنان توزیع شد.

 وی اضافه کرد: پویش‌های ترویج معنویت و قرائت هفتم دعای صحیفه سجادیه به منظور تقویت قوای روحی افراد که نقش آن در بهبود ایمنی بدن از نظر پزشکی نیز تایید شده‌است، از دیگر بخش‌های این علمیات بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: با اینکه این عملیات در بازه زمانی ۲ ماهه تعرف شد اما با توجه به تداوم نیاز نیازمندان و شیوع کرونا، یاری آسیب‌دیدگان و پویش قرائت دعا همچنان ادامه می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر