پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۶۴۷
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۲

فکرشهر: قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت تدبیر و امید، بیش از ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، ایرج حریرچی ظهر پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از بیمارستان هسته‌ای بوشهر با دستور رئیس‌جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس در قالب هفدهمین پویش ره سلامت اظهار داشت: با افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر شمار تخت‌های بستری این استان به هزار و ۷۰۰ تخت می‌رسد.

وی تصریح کرد: شمار تخت‌های بستری استان بوشهر تا قبل از سال ۹۲ کمتر از هزار تخت بوده است که در دولت تدبیر امید افزایش چشمگیر داشته است.

حریرچی اضافه کرد: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر افزون بر آمادگی کامل برای حوادث احتمالی هسته‌ای مشتمل بر تخت‌های آی. سی.یو، بخش و اورژانس هسته‌ای و همچنین قابلیت ارائه خدمت عمومی به مردم در شرایط فعلی و عادی را نیز دارد.

وی بیان کرد: با افتتاح این بیمارستان فشاری که روی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس به دلیل وجود بیماران کرونایی وجود داشت برداشته می‌شود و مردم این امکان را می‌یابند که سایر خدمات را دریافت کنند.

قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در استان بوشهر ۱۶۴ مرکز بهداشتی درمانی یا از نو ساخته و یا به‌طور کامل بازسازی‌شده و با بازسازی ۱۲ مرکز دیگر همه مراکز بهداشتی موجود در استان بازسازی و نوسازی شده است.

حریرچی اضافه کرد: با افتتاح بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر ۸۵ تا ۹۰ درصد همه بیماری‌های مردم در استان بوشهر درمان می‌شود.

قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: یکی از برکت‌های طرح تحول سلامت کاهش هزینه‌های درمان بیمارستانی است به‌گونه‌ای که از اکثر بیماران بستری زیر ۵۰۰ هزار تومان هزینه گرفته می‌شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر