دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: عملیات اجرایی دو مدرسه خیرساز شش کلاسه روز چهارشنبه در آیینی در روستاهای 'بزباز' و 'بنود' از توابع شهرستان عسلویه استان بوشهر آغاز شد.به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر در این آیین گفت: مدرسه شش کلاسه خیرساز استقلال روستای بزباز در دو طبقه بازیربنای ساختمان اصلی یکهزار و300 مترمربع، سه هزار مترمربع محوطه سازی و340متر دیوارکشی با 16میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.احمد مرادی افزود: خیر نیک اندیش حسن سیفی زمین این مدرسه را اهدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۹
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: عملیات اجرایی دو مدرسه خیرساز شش کلاسه روز چهارشنبه در آیینی در روستاهای 'بزباز' و 'بنود' از توابع شهرستان عسلویه استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر در این آیین گفت: مدرسه شش کلاسه خیرساز استقلال روستای بزباز در دو طبقه بازیربنای ساختمان اصلی یکهزار و300 مترمربع، سه هزار مترمربع محوطه سازی و340متر دیوارکشی با 16میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.

احمد مرادی افزود: خیر نیک اندیش حسن سیفی زمین این مدرسه را اهدا کرده است.

وی اضافه کرد: مدرسه شش کلاسه بعثت روستای بنود نیز در دو طبقه بازیربنای ساختمان اصلی یکهزار و 300 متر مربع، دو هزار متر مربع محوطه سازی و 260 متر مربع دیوار کشی با 16میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.

مرادی گفت: زمین این مدرسه شش کلاسه را خیر نیک اندیش ابراهیم بحرینی از مردم روستای بنود اهدا کرده است.

وی اظهار کرد: هر دو باب مدرسه خیر ساز یاد شده به وسیله شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس با اعتبار32میلیارد ریال احداث می شود.

فرماندار عسلویه گفت: دانش آموزان این روستاها هیچ گاه خاطره خداپسندانه این بزرگواران خیر را از یاد نخواهند برد.

حسن اسماعیلی تاکید کرد: شرکتهای پتروشیمی منطقه برای ایفای تعهدات اجتماعی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد توجه به فرهنگ، یکی از برنامه های خود را توجه به توسعه آموزش و پرورش در حوزه ساخت و ساز در روستاهای شهرستان عسلویه قرار داده وهمکاری خوبی با فرمانداری عسلویه در ساخت مدارس این شهرستان داشته اند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس گفت: اعتبار احداث این دو مدرسه آماده است و امیدواریم این مدارس تا مهر سال آینده آماده بهره برداری باشند.

محمد صفاییان افزود: خوشحالیم که خداوند توفیق نصیبمان کرد تا بتوانیم خدمتی برای مردم خوب و قدرشناس این روستاها انجام دهیم.

شهرستان عسلویه در جنوب استان بوشهر واقع است و طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی در این شهرستان در دست اجراست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر