يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۰۷۳
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: رئیس دادگستری دیلم گفت: فضای مجازی ابزارمناسبی برای تشویق مردم به حضور پرشور در عرصه انتخابات است و نباید حاشیه های ایجاد شده در این فضا بر میزان مشارکت مردم تاثیر گذار باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی بهشتیان روز چهارشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با موضوع "انتخابات ، فضای مجازی" افزود: نباید از ابزارهای پیام رسان برای تخریب و شایعه پراکنی  بر علیه کاندیداها بهره برد بلکه باید از این ظرفیت در راستای جلب مشارکت مردم برای حضور در عرصه انتخابات استفاده کرد.

وی یادآور شد: دشمن امروز برای کاهش میزان مشارکت مردم و بی اهمیت جلوه دادن انتخابات ایران اسلامی با تمام تجهیزات به میدان آمده تا این رویداد مهم را تحت الشعاع خود قرار دهند.

بهشتیان با تاکید بر فرهنگ سازی و آموزش ادمین و کاربران در فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی نیازمند نظارت و مراقیت موثر است.

وی ادامه داد: صیانت و مقابله با برهم زنندگان آرامش انتخابات به عنوان حق الناس است و نباید اجازه دهیم تا حاشیه‌های فضای مجازی ، این رویداد سیاسی مهم و سرنوشت ساز را تحت تاثیر خود قرار دهد.

رئیس دادگستری دیلم  گفت:  استفاده از شبکه‌های مجازی برای مشارکت مردمی و ایجاد شور انتخاباتی مورد توجه کاربران قرار گیرد.

وی بیان کرد: برگزاری یک انتخابات سالم و مبتنی بر قانون و  حضور حداکثری از اولویت دستگاه قضایی در شهرستان است.

معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دیلم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی باگذشت بیش از ۴۰ سال از عمر خود با اقتدار، شکوه و عظمت در دنیا به پیش می‌رود و می‌درخشد.

محمدباقر گله گیر با اشاره به اینکه باید مواظب باشیم در زمین دشمن حرکت نکیم افزود: مهم‌ترین مشارکت سیاسی هر کشوری بحث انتخابات است و برای دشمن ، انتخاب اشخاص مدنظر نیست بلکه کاهش مشارکت مردم  در اولویت قرار دارد.

وی اظهار کرد: مدیران فضای مجازی با رصد گروه‌های خود با کسانی که به نحوی موجب ناامیدی در این فضا می‌شوند، برخورد کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دیلم با تاکید بر برگزاری انتخاباتی رقابتی، با نشاط، سالم و پرشور گفت: سرنوشت جامعه و رفع مسائل و مشکلات مردم فقط از صندوق های رای انجام می شود. 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر