دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۰۷۶
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

فکرشهر: رئیس دیوان عدالت اداری گفت: تلاش مضاعف قضات در دیوان عدالت اداری را به ریاست قبلی و فعلی دستگاه قضایی اعلام کرده‌ و با توجه به کارهای انجام شده و برنامه‌های پیش رو به رئیس قوه قضاییه قول تحول عظیم در دو سال آینده در دیوان عدالت اداری را داده‌ام.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در نطق پیش از دستور نشست هیات عمومی دیوان عدالت اداری افزود: روز گذشته مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید قوه قضاییه برگزار شد و الان بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، شاهد هماهنگ ترین روسای سه قوه هستیم و با توجه به هماهنگی سران سه قوه و توانایی آنها مردم باید شاهد همدلی و تحول در کشور باشند تا وضعیت اقتصاد و معیشت هر چه سریعتر بهبود یابد.

وی با اشاره به سند تحول قضایی گفت: با شناختی که از حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای دارم، وی نیز با قدرت مضاعف براساس سند تحول قضایی پیش خواهد رفت و اقدامات موثری انجام خواهد داد.

رسیدگی به پرونده‌های هیات عمومی دیوان عدالت اداری به روز شد
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به حجم پرونده‌های هیات عمومی در دو ماه گذشته افزود: با جلسات مضاعف و همت و تلاش همکاران دیوان عدالت اداری تعداد ۱۶۵ پرونده رسیدگی شد و اکنون هیچ پرونده ای از قبل در هیات عمومی موجود نیست و رسیدگی به روز شده است و با تدابیر به کار گرفته شده در ایام شیوع ویروس کرونا، هیچ خللی در برگزاری جلسات هیات عمومی وارد نشد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به همت مضاعف در رسیدگی به پرونده‌ها در هیات‌های تخخصصی دیوان عدالت اداری، گفت: قطعا با این همت و تلاش مضاعف در دو سال آینده می توان نوید داد که دیوان عدالت اداری متفاوت و متمایزی از ۴۲ سال قبل را داشته باشیم و به یکی از دستگاه های طراز اول نظام اسلامی تبدیل خواهد شد.

مصدق اضافه کرد: همه همکاران قضایی و اداری می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با ارتقاء جایگاه دیوان عدالت اداری به صورت کتبی و شفاهی ارائه دهند، قطعا بررسی خواهد شد تا بتوانیم جایگاه دیوان را با همت و تلاش شما ارتقا دهیم.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
دلتون خاش
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر