دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: ۱۰ معلم نمونه استان بوشهر تقدیر می‌شوند.به گزارش فکرشهر از مهر، حبیب فکوری صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی استاندار بوشهر برای تقدیر از معلمان در استان بوشهر بودیم که باعث رضایت‌مندی معلمان شد.وی از طراحی و تدوین شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این شیوه نامه بین ۱۴ هزار معلم در دو هزار ۱۰۰ مدرسه استان بوشهر توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۱۴
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۷

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: ۱۰ معلم نمونه استان بوشهر تقدیر می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حبیب فکوری صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی استاندار بوشهر برای تقدیر از معلمان در استان بوشهر بودیم که باعث رضایت‌مندی معلمان شد.

وی از طراحی و تدوین شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این شیوه نامه بین ۱۴ هزار معلم در دو هزار ۱۰۰ مدرسه استان بوشهر توزیع شده است.

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه از بین ۱۴ هزارو ۷۰۰ معلم استان بوشهر ۱۰ نفر به عنوان معلم نمونه انتخاب می‌شوند، ادامه داد: طرح جدیدی داریم که از معلمان نمونه روستایی استان بوشهر نیز امسال تقدیر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۵۲۰ ملم در مقطع ابتدایی داریم، افزود: یک هزار و ۶۲۴ معلم در مدارس روستایی مشغول به تدریس هستند که امسال از بین این معلمان ۱۷ معلم در مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان معلم روستایی نمونه انتخاب می‌شوند.

فکوری خواستار تقدیر مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف از معلمان شد و تصریح کرد: امیدواریم مدیران استانی هر روز در یک کلاس درس حضور یابند تا زمینه تقدیر از معلمان فراهم شود.

وی به جایگاه ویژه معلمان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تداوم همکاری‌های استاندار بوشهر در سال جاری نیز شاهد اجرای برنامه‌های مناسبی برای تقدیر از معلمان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر