سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۱۹۹
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: دوندگان شهرستان گناوه در نخستین رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان کشور با کسب سه مدال خوش درخشیدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرپرست تیم اعزامی منتخب دو و میدانی پسران استان بوشهر گفت: نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور امسال در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه به میزبانی شهرکرد برگزار شد که از ۶ ورزشکار اعزامی استان، سه تن از آنها موفق به کسب مدال شدند.

امیر حاجی زاده افزود: در این مسابقه‌ها "حمیدرضا شمسی زاده" از بندرگناوه در ماده پرتاب وزنه به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: حمید رضا شمسی زاده که در رقابت‌های قهرمانی استان بوشهر با رکورد  ۱۵.۹ متر  قهرمان شده بود به علت مصدومیت از ناحیه کمر چند هفته خانه نشین بود و به دلیل درد شدید در ناحیه کمر نتوانست تمرینات خود را ادامه دهد و در این مدت با مشاوره اسکندر طاهری فعالیت بدنی خود را آغاز کرد و در رقابت‌های کشوری توانست با رکورد ۱۴.۶۲مترموفق به کسب عنوان   نایب قهرمانی کشور شدد.

حاجی زاده افزود: امید می‌رود با برطرف شدن کامل مصدومیت این ورزشکار مستعد، در رقابت‌های آینده نوجوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی دو و میدانی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در کشور کویت دارد به دست آورد و افتخارآفرینی کند.

وی اضافه کرد: همچنین کیوان اژدری از بندر گناوه در ماده ۴۰۰ متر با مانع و احسان کبگانیان از شهر بوشهر نیز در دو ۴۰۰ متر به ترتیب موفق به کسب مقام‌های سوم و دوم این رقابت‌ها شدند.

حاجی زاده افزود: کیوان اژدری در این دوره از مسابقه‌ها می‌توانست به مقام اول نایل شود اما با بدشانسی روبرو شد و در حالی که تا  ۱۰۰ متر آخر نفر اول بود از روی مانع به زمین خورد و با پای مصدوم  خود را به خط پایان رساند.

مربی تیم دو و میدانی گناوه یادآورشد: مسابقه‌های کشوری رده پسران در این دوره به پایان رسید و رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان کشور در رده دختران نیز از روز جمعه با هفت نماینده از استان بوشهرآغاز می‌شود.

امیر حاجی زاده مربی‌گری تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران در ماده پرتاب‌ها را در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در اندونزی برگزار شده بود در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر