سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۶۵۰
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: خبرنگاران و عکاسان فعال در عرصه ورزش گناوه توسط اعضای تیم پیشکسوتان شادروان "منوچهر امیری" در ورزشگاه شهدای دانش آموز این بندر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرتیم باشگاه فرهنگی ورزشی پیشکسوتان شادروان منوجهر امیری در این آیین گفت: خبرنگاران چشم و گوش بینای جامعه و حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند.

محمد فریدونی افزود: خبرنگاران و عکاسان منطقه درحوزه ورزش با انعکاس اخبار و گزارش‌های مناسب نقش بسزایی در رسیدگی و حل مشکلات رشته های ورزشی بویژه رشته پرطرفدار فوتبال ایفا کرده اند.

وی اظهارداشت: اعضای این تیم به پاس زحمات و تلاش خبرنگاران فهیم و آگاه اصحاب رسانه شهرستان، تجلیل و تقدیر از این قشر را در برنامه های فرهنگی خود قرار داده است.

فریدونی بیان کرد: به پاس گرامیداشت یادوخاطره و خدمات ارزشمند چندین ساله شادروان منوچهری در عرصه های ورزش و مدیریتی، تیمی را به نام این شادروان تاسیس کردیم.

در این آیین از عبدالحسین شیرافکن یکی از فوتبالیست های پیشکسوت این بندر تجلیل به عمل آمد و از مهر و آرم دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی زنده یاد منوچهر امیری رونمایی شد.

زنده یاد منوچهر امیری سابقه چندین ساله در سمت رئیس هیات فوتبال، مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) و اورژانس شهرستان گناوه دارد و بنیانگذار تیم شاهین گناوه است که در  سال جاری به علت مبتلاشدن به بیماری کووید ۱۹  فوت کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در رشته فوتبال چندین نماینده در لیگ‌های مختلف کشوری دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر