سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۱۵۵
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: رئیس اداره اچ، اس، ای، بهداشت و محیط زیست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در ادامه روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این استان، تزریق واکسن به دریانوردان از امروز (۱۸ مردادماه) آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نرگس علیپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال اعلام سازمان بنادر و دریانوردی در باره ضرورت واکسیناسیون دریانوردان با توجه به ریسک پذیری بالای این شغل، براساس توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت فرایند واکسیناسیون دریانوردان در همه بنادر کشور آغاز شده‌است.

وی بیان کرد: در روز نخست این اقدام و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ۵۰ نفر از دریانوردان این اداره کل دز اول واکسن خود را دریافت کردند و قرار است روزانه به همین تعداد از دریانوردان واکسینه شوند.

علیپور اضافه کرد: این اقدام مهم علاوه بر سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون در استان بوشهر زمینه ایمن شدن فعالان عرصه دریا و دریانوردی  را نیز رقم خواهد زد تا چرخه فعالیت اقتصادی کشور دچار مشکلی نشود.

وی اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بدو شیوع کروتا شیوه‌نامه‌های سخت‌گیرانه اجرایی کرد که با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس همچنان با جدیت ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر