يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۳۶۶
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: استاندار بوشهر اظهار داشت: در هفته دولت ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان در عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند با بیان اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه بستانو در زیربنای ۱۸۶۷ متر با ۱۲ میلیارد تومان افتتاح شده است افزود: در طی۴ سال گذشته ۱۲۰ مدرسه در قالب ۳۶۳ کلاس درس و ۶۷ هزار متر مربع در استان بوشهر افتتاح شده است.

وی ادامه داد: پروژه تامین آب از آب شیرین کن  spgc در عسلویه از دیگر پروژه های آبی است که ظرفیت این پروژه هزار مترمکعب آب و طول خط انتقال ۲ هزار و ۵۳ متر و جمعیت تحت پوشش ۱۳ هزار و ۵۵۷ نفر بوده که ۷ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

گراوند تصریح کرد: افتتاح ۲ پروژه توسعه تلفن همراه و فیبرنوری خانگی در عسلویه و آغاز عملیات اجرایی توسعه تلفن همراه و افزایش پوشش اینترنت تلفن همراه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه های عمرانی این شهرستان است. 

ب️ه گزارش فکرشهر، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرستان عسلویه درهفته دولت به صورت ویدئوکنفرانس با حضور گراوند استاندار بوشهر انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر