دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند سارقان مسلح جاده‌های دیر خبر داد.به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این عملیات اظهار داشت: تعداد هشت نفر از باند سارقان مسلح جاده‌های جنوبی استان بوشهر توسط پلیس آگاهی شهرستان دیر شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر آن‌ها به قتل راننده پژو پارس در اواخر آذر ماه سال جاری و هشت سرقت مسلحانه و تیراندازی‌های دیگر اعتراف کردند.وی بیان کرد: بامداد یکی از آخرین روزهای آذر ماه سال جاری در دوراهی بردخون، یک دستگاه خودرو پژو پارس مورد تیراندازی افراد مسلح قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۴۶
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند سارقان مسلح جاده‌های دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این عملیات اظهار داشت: تعداد هشت نفر از باند سارقان مسلح جاده‌های جنوبی استان بوشهر توسط پلیس آگاهی شهرستان دیر شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر آن‌ها به قتل راننده پژو پارس در اواخر آذر ماه سال جاری و هشت سرقت مسلحانه و تیراندازی‌های دیگر اعتراف کردند.

وی بیان کرد: بامداد یکی از آخرین روزهای آذر ماه سال جاری در دوراهی بردخون، یک دستگاه خودرو پژو پارس مورد تیراندازی افراد مسلح قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد خودرو حامل باتری قاچاق بوده که سارقان 18 تیر به سمت خودرو شلیک کرده‌اند که سه تیر به راننده به هویت عباس برخورد و موجب قتل وی می‌شود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعدد، پلیس فرد شرور 18 ساله‌ای به هویت«ع» ساکن یکی از بخش‌های بردخون را شناسایی و در شهر کنگان دستگیر و این متهم در تحقیقات بعدی ضمن اعتراف به قتل راننده پژو پارس به تیراندازی و سرقت‌های مسلحانه متعددی به همراه افرادی به هویت‌های «ر» و «الف» اعتراف کرد.

به نوشته ی فارس، وی با بیان اینکه همدستان اصلی این متهم به همراه 5 متهم دیگر در سرقت‌های مختلف این افراد را کمک می‌کرده‌اند نیز دستگیر شدند، افزود: دستگیر شدگان تاکنون به تیراندازی منجر به قتل در جاده بردخون، سرقت مسلحانه خودرو پژو 405 حامل بار کفش و قمه کشی در حوالی روستای کبگان دشتی، سرقت مسلحانه از افاغنه و قمه کشی در حوالی روستای آبکش و سرقت مسلحانه خودرو پژو پارس در دشتی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از دستگیری قاتل اصلی یک حادثه تیراندازی در شهرستان دشتستان به همراه یک قبضه اسلحه کلاش و 30 تیر جنگی خبر داد و گفت: تحقیقات از این سارقان به منظور کشف جرائم ارتکابی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر