جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در استان بوشهر و ایران؛
فکرشهر: روند نزولی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر همچنان ادامه دارد و امروز به ۴۶۵ نفر رسید...
کد خبر: ۹۵۹۰۹
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: روند نزولی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر همچنان ادامه دارد و امروز به ۴۶۵ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان امروز دوشنبه ۱۵ شهریور به ۴۶۵ نفر کاهش یافت که ۱۱۷ نفر از آن‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند و از این تعداد ابتلای ۵۵ مورد به کرونا قطعی است.
 
دکتر سعید کشمیری افزود: همچنین در شبانه‌روز گذشته ۱۳۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد  ۹۷ نفر از آن‌ها کرونا مثبت قطعی بوده‎اند.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۳  نفرشان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۴ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: ۳ آقا با ۹۷، ۷۷ و ۶۹ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای ریوی، کلیوی و دیابت  و یک خانم ۴۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای اعصاب و روان در این مدت فوت کردند.
 
دکتر کشمیری تعداد مبتلایان کرونا در استان بوشهر را تا کنون ۸۲ هزار و ۵۱۲ نفر و تعداد جان‌باختگان را هزار و ۸۶۶ نفر اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۵۸۳ بیمار کووید-۱۹ به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش فکرشهر، از دیروز تا امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۵۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۹۸۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۱ هزار و ۲۵۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۳۹۴ هزار و ۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۶۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۹ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر