سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۸۸۳
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار گناوه گفت: سهمیه برنج اختصاص یافته طرح تنظیم بازار این شهرستان به صورت هدفمند و با نظارت دقیق و جدی توسط بازرسان و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و ریگ توزیع شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین امیری روز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان افزود: سهمیه برنج این شهرستان در بین ساکنان در سطح شهر و روستا و بخش دیگری به هیات‌های مذهبی اختصاص خواهد یافت که پس از مشخص شدن عاملان و واریز پول سهمیه توسط آنها، توزیع خواهد شد.

وی اظهارداشت: سهمیه برنج اختصاص یافته هدفمند توزیع شود تا بتوانیم در نوبت بعدی سهمیه بیشتری دریافت کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار گناوه گفت: سهمیه روستاهای بخش مرکزی  و بخش ریگ با اولویت محرومیت و فاقد شورا و دهیاری بودن به صورت هدفمند و با نظارت توزیع شود.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان توزیع برنج مدنظر قرار گیرد.

مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: ۴۰ تن سهیه برنج طرح تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که با همفکری و همکاری دستگاه‌های مرتبط در سطح شهر و روستاهای گناوه و بندرریگ  توزیع خواهد شد.

عباس تخم افشان افزود: بخشداران و شورای اسلامی بخش مرکزی و ریگ شمار خانوارهای نیازمند برنج را اعلام کنند و توزیع توسط شورا صورت گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: باتوجه به قانون بخشی از وظایف و مسئولیت‌ تنظیم بازار در ابتدای  سال ۱۳۹۸ به اداره صمت واگذار شد و با مصوبه مجلس شورای اسلامی این اختیارات مجدد به جهادکشاورزی محول شده است.

محمدحسین داریونی افزود: در چارچوب قانونی علاملانی که قرار است توزیع سهمیه عمده برنج به آنها محول شود باید در سامانه جامع انبارها اقدام به ثبت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر