پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی دشتستان و با همکاری بسیج سازندگی طرح درمان رایگان در روستاهای دورافتاده سنا و بن سنا از توابع بخش ارم شهرستان دشتستان اجرا شد.به گزارش فکرشهر، مسوول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتستان گفت: درمان رایگان روستاییانی که ازامکانات بهداشتی و درمانی کمتری برخوردار هستند از برنامه های مستمر این سازمان است.ایرج شولی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ارتقای بهداشت و درمان در مناطق روستایی نیازمند توجه جدی مسوولان است.
کد خبر: ۹۷۲۹
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: با حضور تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی دشتستان و با همکاری بسیج سازندگی طرح درمان رایگان در روستاهای دورافتاده سنا و بن سنا از توابع بخش ارم شهرستان دشتستان اجرا شد.

به گزارش فکرشهر، مسوول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتستان گفت: درمان رایگان روستاییانی که ازامکانات بهداشتی و درمانی کمتری برخوردار هستند از برنامه های مستمر این سازمان است.

ایرج شولی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ارتقای بهداشت و درمان در مناطق روستایی نیازمند توجه جدی مسوولان است.

وی اضافه کرد: اجرای درمان رایگان در روستاها با استقبال گسترده ای از طرف مردم این مناطق رو به رو شده است.

شولی گفت: در اجرای درمان رایگان روستاییان افزون بر درمان و تجویز دارو برای افراد بیمار، دستورات پیشگیرانه انجام و افرادی که احتیاج به آزمایش و رجوع به مطب دارند نیز به صورت رایگان درمطب ویزیت می شوند.

سرگرد پاسدار احمد احمدزاده مسوول بسیج سازندگی شهرستان دشتستان نیز گفت:بسیج سازندگی برنامه های زیادی برای رفع محرومیت از مناطق محروم در زمینه های فرهنگی، آموزشی ، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی انجام داده که درمان رایگان یکی از این برنامه های محرومیت زدایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر