دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۷۵۲۷
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۷۸ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۱۲ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این مجموع ۱۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا ۱ آقا با ۴۷ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای کبدی و دیابت و ۱ آقا با ۳۶ سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

به گزارش فکرشهر، وزارت بهداشت اعلام کرد که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۰ هزار و ۴۲۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۳۱ هزار و ۶۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گزارش انتخاب، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۳۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۶ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۹۹ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵۴ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۴۴۱ دُز رسید.

لازم است افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر