دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در اولین روز کاری سرپرست شهرداری برازجان انجام شد؛
فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان در اولین روز کاری خود و در بازدید از پروژه های عمرانی از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت و گفت: مجموعه شهرداری به همراه منتخبین مردم در شورای شهر با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد...
کد خبر: ۹۹۱۰۳
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان در اولین روز کاری خود و در بازدید از پروژه های عمرانی از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت و گفت: مجموعه شهرداری به همراه منتخبین مردم در شورای شهر با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد و در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نبوده، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، امرالله عباسی در خصوص روند لایروبی دره های فصلی با تاکید بر تسریع در انجام این فعالیت مهم عنوان کرد: پیشگیری از بحران امری مهم در مدیریت بحران است،  اقدامات پیشگیرانه در این خصوص در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

عباسی با توجه به اهمیت جانمایی، بهسازی، احداث و نصب تابلوهای ورودی سطح شهر اظهار کرد: اهمیت ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ورودی شهر بر شکل گیری نمای شهر و سلامت روانی شهروندان تاثیر مستقیم دارد، در این خصوص مسائل و مشکلات مربوطه بررسی و در دستور کار قرار گرفت. 

وی در بازدید از  کانال دفع آب های سطحی محله اکبر آباد بیان کرد: با توجه به آغاز فصل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان های این منطقه، روند هدایت آبهای سطحی نیاز به ساماندهی دارد و ضرورت هدایت آب ها در فصول بارش بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست شهرداری برازجان در خصوص پروژه های عمرانی محله حسین آباد اذعان داشت:  با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر،  مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد، مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر