پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۷۳
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: ۹۴ درصد از تخلفات نانوایی‌های این شهرستان مربوط تعطیلی خودسرانه است و با وجود جرائم در نظر گرفته شده برای این واحدهای صنفی، تاکنون بازدارنده نبوده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان این شهرستان افزود: بازگشایی نانوایی‌ها در ساعت تعیین شده بویژه نوبت صبح ضروری است و  از امروز هر نانوایی در سطح شهرستان اقدام به تعطیلی خودسرانه کرد، از سهمیه آرد آن واحد متخلف کسر خواهد شد.

وی اظهارکرد: تمامی نانوایی‌های شهر و روستاها با اولویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعم از استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری، ضدعفونی باید نظم و انضباط را در ساعت پخت در نظر بگیرند.

دشتی گفت: عرضه خارج از شبکه نان در سطح نانوایی‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده، برخورد جدی می‌شود.

رئیس کارگروه آرد و نان دیلم افزود: سهمیه آرد شهرستان براساس سرانه جمعیت توزیع می‌شود و در ایام نوروز با توجه به ورود گردشگران، افزایش خواهد یافت.

وی  بر تشدید نظارت‌ها و دایرشدن گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی بویژه نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: نانوایی‌هایی که رضایتمندی مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی، کیفیت پخت و نظم و انضباط را رعایت کنند، تجلیل و تشویق صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تمامی اصناف و بازاریان بویژه شاغلان در نانوایی‌ها باید برای سلامتی خود و ایمنی بیشتر شهروندان واکسن کرونا تزریق کنند.

فرماندار دیلم گفت: بخشداران با استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراها اقدام به توزیع آرد خانه‌پز در سطح روستاها کنند.

شهرستان دیلم با جمعیت ۳۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است و  حدود ۳۱ نانوایی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر