جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۹۰۰
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرسوده بودن زیرساخت شبکه توزیع نیروی برق در استان بوشهر باید شبکه توزیع برق استان بهسازی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر با مشکلات متعددی در حوزه‌های برق، آب و فاضلاب و… روبر است و در همین راستا در نشست با وزیر نیرو این مسائل را دنبال کردیم.

وی اضافه کرد: در این نشست به موضوعاتی همچون آخرین وضعیت فاضلاب شهرهای بوشهر، گناوه، خارگ و عالیشهر اشاره به خواستار پیگیری برای استقرار فوری آبفا در جزیره خارگ شدیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای تقویت برق جزیره خارگ در نشست با وزیر نیرو خبر داد و بیان کرد: از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، موضوع آب اراضی حله بود.

وی ادامه داد: با توجه به فرسوده بودن زیرساخت شبکه توزیع نیروی برق در استان و اتلاف بخش زیادی از انرژی در مسیر انتقال تا مصرف کننده، از وزیر نیرو درخواست کردیم نسبت به تأمین اعتبار لازم برای بهسازی شبکه توزیع برق و تعویض تیرهای برق فرسوده حوزه انتخابیه اقدام شود.

جمیری با اشاره به مصرف بی رویه و غیرقابل کنترل آب و برق در مناطقی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام شده بیان کرد: از دیگر مواردی که مطرح شد درخواست صدور مجوز کنتور موقت برق و آب برای ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر بود که مقرر شد در اسرع وقت از سوی وزارت نیرو پیگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر