سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۲۱۱
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۱

فکرشهر:  یادواره شهدای روستای چهار محال بندر گناوه با حضور مردم و مسئولان در این روستا برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی جمعه‌شب در این مراسم با تاکید بر لزوم برگزاری و گسترش برنامه‌ها و یادواره‌ای شهدا، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

عبدالکریم جمیری با تاکید بر اینکه مسئولان باید حافظ آرمان‌های شهدا و کسانی که جان را برای این کشور بخشیدند باشند ادامه داد: مسئولان در نظامی مسئولیت دارند که خون بهای شهداست، کرسی‌ها و مناصب مسئولان حاصل خون شهداست.

وی اضافه کرد: اگر این تفکر بسیجی و روحیه جهادی بر ما حاکم باشد قطعاً اداره امور جامعه و حل مشکلات مردم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بهتر خواهد بود، بسیاری از گره‌هایی که در زندگی مردم ایجاد شده به واسطه فراموش کردن یاد و راه شهداست، اگر مسئولین به آرمان‌های شهدا توجه کنند مردم شرایط بهتری خواهند داشت.

جمیری با بیان اینکه بسیج و بسیجی یک تفکر و یک مکتب برای تعالی و تحقق ارزش‌های الهی است اذعان کرد: بسیج یک لباس نیست و بسیجی در یک نقطه جغرافیایی نمی گنجد، بسیجی مربوط به یک قشر خاص نیست و هر کسی که در اقصی نقاط جهان این تفکر را داشته باشد بسیجی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی در مسیر دفاع از نظام اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی و مبارزه با ظلم و ستم گام بر می‌دارد او یک بسیجی است، شهدای گرانقدر ما با این تفکر در این میدان حضور پیدا کردند و برای تحقق ارزش‌های الهی تا آخرین نفس به پای این آرمان الهی ایستادند.

جمیری بیان داشت: شهدای گرانقدر ما بسیجیانی بودند که حقیقت زندگی را دریافته بودند، این دنیا در برابر حیات حقیقی که برای انسان در نظر گرفته شده کوچک و حقیر است. شهدای عظیم القدر ما در این حیات محدود مانند پرنده‌ای در قفس بودند و برای رسیدن به حیات طیبه و حقیقی این دنیا را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره تهاجم فرهنگی دشمنان به ارزش‌ها و اصول اسلامی گفت: امروز جبهه مبارزه و دفاع ما در برابر تهاجم بیگانه تغییر کرده است، در میدان‌های مبارزه‌ی جدید نیاز به بسیجیان مبارزی داریم که برای احیای ارزش‌های الهی مبارزه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر