جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۱۵۴
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸

 

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش ۲۶ درصدی سرقت از اماکن خصوصی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سرهنگ جوشن سهرابی ضمن تشکر ظهر امروز اظهار کرد:  با تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی تابعه استان و همچنین با رعایت توصیه‌های ایمنی در پیشگیری از وقوع جرایم از سوی شهروندان، وقوع مجموع جرایم سرقت مهمه در تعطیلات نوروز سال جاری در استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

وی به اجرای طرح پلیس در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: به دنبال پیش بینی حضور حداقل پنج میلیون نفر مسافر در تعطیلات نوروز در استان و انتظار شهروندان برای تامین امنیت مطلوب در همین راستا با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته و با اجرای طرح تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی و استفاده از طرفیت بسیار مهم و موثر مشارکت مردم  شاهد کاهش وقوع مجموع جرایم سرقت مهمه استان در این ایام بودیم.

این مقام انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین نسبت کشف به وقوع مجموع جرائم سرقت در این ایام۱۰۰ درصد بوده است و در  این مدت چندین باند سارقین و خریداران اموال سرقتی شناسایی و متلاشی شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با متخلفان و برهم‌زنندگان امنیت عمومی مماشات نخواهد کرد، گفت: در همین راستا با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر ۹۰ درصد وقوع جرائم خشن سال جاری و تعدادی جرایم خشن سال‌های گذشته کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به آمارکشف وقوع قتل در استان در سال جاری تصریح کرد: تمامی قتل‌های صورت گرفته در سال جاری و همچنین یک فقره قتل معوق سال گذشته کشف و دستگیر شدند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر