پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
کد خبر: ۱۱۳۵۴۸
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

فکرشهر- خانوم کوچیک: اصلا یادم نمی‌رود آن شبی را که آن مدیر ارزشمند کشور فرمودند باید همین امشب، قیمت ها به حالت سابق برگردد. آنقدر به جان شریفش با حالت نزار دعا کردم که ملائک در هيبت فرشته بر من نازل شدند و گفتند: «خانم دس بکش. از بس در حق این مدیر دعاهای جورواجور کردید که دیتای بانک اطلاعاتی ادعیه و اوراد، به هم خورده و خروجی ها اصلا مناسب نیست و ممکن است  دعا هنگام برگشت مسیر خود را گم کند». 

اول فکر می کردم بنده را مورد تمسخر قرار داده اند و قصد شوخی دارند تا در حق این عزیز دعا نکنم. اما از همان شب که آن مدیر ارزشمند وعده فرمودند، قیمت ها به حالت قبل برنگشت و انگار محصولات و خدمات دکمه بَک نداشتند. دوباره دست به دامن ملائک شدم و مراتب اعتراض خود را به ایشان یادآوری کردم و عرض کردم اگر به تنهایی نمی‌توانید دعاهای ارسالی را تجزیه و تحلیل کنید با استخدام چند ملکه ی دیگر، کاری کنید همچنان که دیتای دعاها به هم نریزد، هیچ دعایی در صف منتظر نماند.

چند شب از آن شب رویایی که همانا دستم به آسمان بلند بود و قیمت ها می‌بایست به قیمت قبل برگردد، به اسم ارز ترجیحی، قیمت ها چنان به آسمان هفتم رسید که خودِ ملائک با هیأت همراه جهت دلداری بنده وارد آشپزخانه شدند و دو کیلو سیب زمینی، سه کیلو گوجه و نیم کیلو خیار کارمندی را در گوشه ای از آشپزخانه گذاشتند. دلیل را که پرسیدم ابراز داشتند آنقدر قیمت های مواد لبنی و پروتئینی افزایش پیدا کرده برای عذرخواهی از محضر مبارک تان به دلیل عدم اجابت دعایتان، قوت غالب دو ماه آینده تان را تا برداشت الکترونیکی یارانه ها برایتان آورده ایم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر