پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۹۵
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: جلسه شورای تامین مسکن دشتستان با حضور دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر بنافی فرماندار دشتستان، حیدری دادستان شهرستان، مهندس دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی همراه با معاونین مدیرکل، مهندس بی باک سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری، مهندس هوایی راه و شهرسازی دشتستان، معلم اداره تعاون کار و امور اجتماعی، مدیران ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز و نمایندگان تعاونی ها (پرگان، جوانان، فرهنگیان، ایثارگران و...) در خصوص بررسی مسائل و مشکلات پروژه ها برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، نماینده تعاونی فرهنگیان در خصوص وضعیت اراضی فرهنگ شهر (۲) درخواستی (فرهنگیان) با ارائه مستندات و نقشه، موارد را در اداره کل راه و شهرسازی پیگیری و نتیجه را به فرماندار اعلام کند.

 اداره کل راه و شهرسازی پس از درخواست اداره کل تعاون در سازمان ملی، زمین مسکن مبنی بر تلاش در جهت جذب اعتبار تعاونی پرگان پیگیری شود.

در خصوص یک قطعه زمین واقع در کنار مسجد آبرسانی(مسجد انقلاب) مبنی بر تهاتر با اداره آموزش و پرورش با یک قطعه زمین در طرح تولید جهش ملی مسکن مکاتبه و مساعدت لازم صورت پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه مطرح کرد که نماینده تعاونی مسکن جوانان با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی موضوع پیگیری ضمانت نامه و یا اجرائیه از محاکم قضایی دو راهکاری که بررسی و تا حصول نتیجه اقدام کنند.

مجتمع پروژه مسکن مهر آبرسانی در تمام بلوک ها یک نماینده به برای پیگیری مشکلات و مسائل به فرمانداری معرفی کنند.

به گزارش فکرشهر، در این جلسه نماینده مردم دشتستان در مجلس و فرماندار دشتستان بر رفع قانونی مشکلات در جهت تکمیل هر چه سریعتر پروژه ها تاکید کرده و دکتر رضایی اعلام کرد آماده هر نوع همکاری در سطح ملی برای تکمیل این پروژه ها خواهم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر