پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۵۵
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود که با تلاش کمیته امداد، توانمندسازی خانواده‌های مددجویان دشتستان با جدیت دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد منشأ خیر و برکات زیادی از ابتدا تا کنون برای مردم محروم و مستضعف جامعه بوده است که نمونه آن را در استان بوشهر و شهرستان دشتستان از سوی امدادگران خدوم شاهد هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال و توانمند سازی مددجویان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این نهاد از جمله نهادهایی است که در حوزه توانمندسازی افراد از طریق ایجاد و راهبری طرح‌های خود اشتغالی خرد و کلان عملکرد درخور توجهی داشته است.

رضایی یادآور شد: همین ایجاد روحیه کار و تلاش و اشتغال باعث می‌شود مردم روی پای خودشان بایستند و وابستگی همیشگی نسبت به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد نداشته باشند.

وی گسترش فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را برای جامعه هدف کمیته امداد ضروری دانست و خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد فقر فرهنگی بی تأثیر در فقر مادی و محرومیت افراد نیست که می‌طلبد در این زمینه با برنامه ریزی های دقیق اقدامات بیشتری صورت گیرد.

رضایی اظهار داشت: می‌دانیم جمعیت تحت حمایت کمیته امداد زیاد و منابع این نهاد برای پاسخگویی محدود است اما ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم هر جایی که برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به این محرومین نیاز باشد حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر