سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۶۹۳
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وقوع گرد و غبار در برخی نقاط استان گفت: به سبب افزایش سرعت باد بر روی شمال خلیج فارس، دریا در این مناطق متلاطم خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا روز یکشنبه طی ساعاتی از صبح تا عصر شاهد وقوع وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی و ایجاد گردوخاک در برخی از مناطق نیمه شمالی استان باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین امروز و فردا در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت باد بر روی شمال خلیج فارس، دریا در این مناطق تا حدودی متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و مه رقیق، در برخی از نقاط وزش باد گاهی گردوخاک، در نیمه جنوبی طی ساعاتی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ و در برخی مناطق شمالی گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل شمالی و مرکزی طی ساعاتی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر