شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: امسال ۴۱۳ میلیارد ریال اعتبار از محل ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر به پنج پروژه آبرسانی و فاضلاب این شهرستان اختصاص یافته است که در هفته دولت و دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش فکرشهر، عبدالعزیز عبداللهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ۲ پروژه از این مجموعه شامل شبکه فاضلاب کوی بسیجیان و طرح  انتقال خطوط شبکه  آبرسانی از سه راهی سادات تا چهارراه فضیلت به طول ۵۰۰ متر در که هفته دولت امسال تکمیل و وارد مدار فعالیت می‌شوند.

وی اظهارداشت: همچنین تکمیل ایستگاه پمپاژ و  جمع آوری شبکه فاضلاب منطقه اچ و  کانال پساب تصفیه خانه فاضلاب از پروژه های افتتاحی پیش بینی شده در دهه فجر امسال هستند.

عبداللهی گفت: برای این پروژه ها ۴۱۳ میلیاردریال  اعتبار از محل مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر اختصاص یافته است که از پیشرفت فیزیکی و ریالی بالایی برخوردار است.

وی  ادامه داد: نیروهای آبفا، تمام توان خود را برای اتمام این پروژه ها بکار بسته اند تا طبق قولی که داده ایم، عمل شود.

مدیر آب و فاضلاب گناوه بیان کرد: برای بهره‌برداری از شبکه فاضلاب محلات حاشیه خور تا خیابان ساحلی این شهر تدابیر لازم اندیشیده شده است و پس از کوی بسیجیان تمام تلاش خود را بکار خواهیم برد تا فاز دوم آن در بهمن ماه وارد مدار شود.

وی  تعداد اشتراک فاضلاب را در این شهر ۸۰ هزارنفری  ۱۴ هزار و ۲۰۰ مشترک اعلام کرد.

ششمین سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر در ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۰ انجام شد که ۹۳ مصوبه داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر