شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۵۶۱
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان بوشهر گفت: فرهنگیان استان موفق به کسب پنج رتبه برتر دهمین جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و هشتمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمود حق دوست با اشاره به دریافت ۳۰۳ اثر از سراسر کشور در دبیرخانه جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اظهار داشت: این جشنواره از دی ماه سال گذشته با موضوع‌های سراب وسبک‌های ارتباطی ما با دیگران چگونه است؟ در پایه هفتم و خط‌کشی و مهارت‌های زندگی موفق کدامند؟ در پابه هشتم شروع شده بود.

وی افزود: در درس سراب از پایه هفتم مهناز بازیاری از بوشهر رتبه دوم و در درس خط کشی پایه هشتم شریفه احمدی ار کاکی رتبه سوم را بدست آوردند.

حق دوست گفت: در دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی رتبه دوم رشته مشاوره به امرالله صالحی از دشتستان و رتبه دوم رشته تربیتی به غلامرضا محمدی باغملایی و رقیه باژوند از بوشهر رسید.

وی افزود: استان بوشهر به عنوان مقام دوم بخش دبیرخانه‌های استانی دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر