جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۷۲۸
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: گفتمان آموزش و پرورش در دوره جدید، حفظ کرامت همه فرهنگیان است و مدیر جدید شهرستان دیلم این مهم را در سرلوحه خود قرار دهد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علی موحدی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود:  مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امانتی مهم و میراث خون ۳۰۰ هزار شهید است که باید شایسته از آن سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در دوره جدید با جوان‌گرایی تلاش شده است از سرمایه انسانی به خوبی استفاده شود.

موحدی با تقدیر از خدمات مدیرسابق آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: مدیر جدید از نیروهای مذهبی و معتقد به اهل بیت، دارای سوابق ارزشمند مدیریتی در شهرستان و اداره کل و مورد اجماع بزرگان دیلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدیر جدید دیلم نقشه راه آموزش و پرورش شهرستان را با همفکری فرهنگیان تدوین کند.

امام جمعه دیلم ، آینده کشور را متعلق به نظام تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: در سایه توجه به آموزش و پرورش و رفع مشکلات معلمان انسان‌هایی شایسته و پاکدامن تربیت شده و تحویل جامعه خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمود اسدی افزود:  آموزش و پرورش عامل موثر در فرهنگ‌سازی هر کشور است.

وی بیان کرد: اقتدار یک کشور مرهون تقویت نظام فرهنگی آن بوده و هر جامعه‌ای که از فرهنگ و آموزش فاصله بگیرد، تباهی نسل آینده و کنونی را رقم زده است.

امام جمعه دیلم  ضمن تقدیر از خدمات محمدمهدی محسنی رئیس سابق آموزش و پرورش این شهرستان گفت: حضور مدیر جدید  جهت ایجاد طرح تحولی و الگوی جدیدی موثر خواهد بود.

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: شهرستان دیلم  از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید نمود این استعداد را با تعلیم و تربیت در جامعه مشاهده کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیلم ، حضور  مسئولان استان و شهرستان را در این جلسه ، نشانگر تعلق خاطر همگان به آموزش وپرورش و  اشاعه این فرهنگ  در جامعه ارزشمند دانست.

اسماعیل عباسی گفت :تعامل و مشارکت والدین و نهادهای اجتماعی بزرگ‌ترین سرمایه های موجود در آموزش وپرورش است که باید به خوبی از آن استفاده شود .

وی با تشریح جایگاه و اهمیت آموزش در دین مبین اسلام  گفت: جامعه  توسعه یافته و متعالی  انسان‌های توسعه یافته می سازد و تربیت چنین انسان‌هایی در آموزش و پرورش صورت

می گیرد.

مدیرسابق آموزش پرورش دیلم  گفت: تغییر مدیریت امری طبیعی است و  مسئولیت ها به عنوان امانت هستند.

محمدمهدی محسنی افزود:  با افتخار سه سال خدمتگزار در آموزش پرورش بودم و  اگر موفقیتی هم به دست آمد،  بدون شک، تلاش و زحمات همکاران در این مجموعه بوده است.

وی بیان کرد: شاید برخی بگویند بدشانس ترین مدیر بوده ام،چرا که شرایط سختی را همچون شیوع بیماری کرونا  تجربه کردم و  اگرچه دراین مدت همکاران نیز تلاش ها کردند،در دوران کرونا هجمه سنگینی بردوش آموزش و پرورش بود اما رتبه های ارزشمندی در سطح کنکور نیز کسب شد و این نشان از موفقیت ما دارد.

مدیر جدید آموزش و پرورش دیلم گفت: جایگاه آموزش و پرورش بسیار با اهمیت است و ضرورت دارد تلاش در این مجموعه بیشتر شود.

حسین رمضانی افزود: حیات امت اسلامی و بشریت با مسئله آموزش و پرورش شروع شده است و بحث آموزش و موضوع پرورش با یکدیگر مکمل جوامع بشری هستند و جداسازی این دو موضوع موجب وارد آمدن ضربه بر پیکره جامعه خواهد شد.

وی بیان کرد: در نشست‌هایی که با حضور نخبگان، مدیران و صاحب نظران در امر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، اهمیت این موضوعات مطرح و موارد مختلف بررسی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: نقش آموزش و پرورش ایجاد تحول در بخش های مختلف زندگی افراد به ویژه اخلاق و رفتار دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور تعریف می شود.

در این آیین حسین رمضانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیلم معرفی و از زحمات و خدمات دوران مسئولیت رئیس سابق محمدمهدی محسنی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر