شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۰۷
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: نایب رئیس شورای شهر جم از راه اندازی ۱۰ نرم افزار برای بهبود خدمات دهی و تسهیل ارتباط مردم خبر داد و گفت: موزه جم راه اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، معین راستین صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان جم رسالت رسانه‌ها را بزرگ برشمرد و گفت: تلاش‌های خبرنگاران جم قابل تقدیر است.

وی افزود: یک سال از عمر شورای ششم می‌گذرد و در یک سال اقدامات خوبی در شورای شهر و شهرداری جم اتفاق افتاده است.

راستین تصریح کرد: برای بهبود خدمات دهی و تسهیل ارتباط مردم با شهرداری، ۱۰ نرم افزار راه اندازی شده است این نرم افزارها هم حجم مراجعین به شهرداری کمتر کرده و هم در راستای شفافیت و خدمت رسانی مطلوب است.

عضو شورای شهر جم گفت: در زمینه مدیریت پسماندها نیز مطالعاتی انجام گرفته و در تعدادی از محلات شهر به صورت پایلوت اقداماتی انجام گرفته و تلاش شورای شهر و شهرداری این است پسماندها به سرانجامی برسد.

نایب رئیس شورای شهر جم با بیان اینکه موزه جم راه اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: مطالعات بافت قدیم جم انجام گرفته و در حمام تاریخی محمدعلی خان پریشان و آن محله قدیمی ولایت کارهای خوبی انجام می‌گیرد و موزه نیز در آن مکان راه اندازی می‌شود.

راستین نبود مدیریت یکپارچه در شرکت‌های نفتی را بزرگ‌ترین مشکل منطقه برشمرد و گفت اگر امروز در جم بحران آب یا کمبود شدید فضای آموزشی وجود دارد به دلیل این است مدیریت یکپارچه در شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی وجود ندارد و هر مدیرعاملی ساز خود را می‌زند.

وی با بیان اینکه مشکل آب شیرین کن‌های جم باید پنج سال پیش حل می‌شد تاکید کرد: شبکه آب جم نیز قدیمی است و باید نوسازی شود.

راستین اشتغال در صنایع منطقه را مطالبه به حق جوانان شهرستان دانست و بیان داشت: در شرکت‌های نفتی منطقه به بومی‌ها بها داده نمی‌شود اگر مدیران شرکت‌های منطقه بومی بودند می‌شد مشکلات را ریشه‌ای حل کرد.

در این نشست خبرنگاران شهرستان مسائل و موضوعات مختلف را با اعضای شورای شهر جم و شهردار مطرح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر