پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۳۳
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: شهردار بهارستان گفت: بودجه «بهارستان» با جمعیت شهر تناسب ندارد و باید نگاه ویژه‌تری صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین یاراحمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بودجه سال گذشته ۱۹ میلیارد و بودجه امسال ۲۳ میلیارد پیش بینی شده که ۸۸ درصد از آن تحقق پیدا کرده است.

شهردار بهارستان از تخصص ۴۰ درصد اعتبارات به بخش عمرانی شهر بهارستان خبر داد و گفت: با توجه محدودیت‌ها در جلسات متعدد به مسئولان یادآور شدیم به بهارستان نگاه ویژه داشته‌باشند.

وی چالش‌های مهم شهر بهارستان را کمبود فضای سبز و مبلمان شهری برشمرد و خاطر نشان کرد: تخصص اعتبارات با گستردگی فضای فیزیکی شهر بهارستان و جمعیت ۷ هزار نفری آن تناسب ندارد.

یار احمدی پراکندگی جمعیت دلیل اصلی عدم رسیدگی مطلوب به شهر بهارستان دانست و تصریح کرد: با دقت نظر در انتخاب پیمانکار و صرفه جویی در هزینه‌ها موفق به آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از کوچه‌ها و معابر سطح شهر شدیم.

وی زمان زیاد مکاتبات اداری و صدور مجوزها را دغدغه اصلی شهرداری دانست و گفت: به صورت میانگین در هرماه ۱۵ درخواست صدور پروانه ساخت از شهرداری داریم.

شهردار بهارستان از اجرای برنامه‌های متعدد برای کاهش حضور مردم در ساختمان شهرداری خبر داد و بیان داشت: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با مجموعه شهرداری همکاری لازم جهت انجام زیرساخت اساسی خیابان‌ها ندارند.

وی با اشاره به پیگیری جهت استقرار کلانتری و اداره صنعت، معدن و تجارت در بهارستان، ابراز امیدواری کرد: با اتمام اسکلت اصلی ساختمان آتش‌نشانی، شاهد استقرار این ارگان مهم در شهر بهارستان خواهیم بود.

حسین یار احمدی احداث پارک خانواده و ایجاد فضای سبز در بهارستان از برنامه‌های مهم خود در آینده نام برد.

وی با ابراز گلایه از تخصص اعتبارات به شهرداری بهارستان، اضافه کرد: تاکنون ۷ میلیارد درآمد حاصل از عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری واریز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر