شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۴۰۵
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال پنج پروژه آموزشی در شهرستان جم افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر، ابراهیم احمدی عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح دبیرستان ۶ کلاس طوبی در شهر انارستان شهرستان جم بودیم.

وی افزود: این پروژه در زیربنای هزار و ۴۷۸ و محوطه‌سازی هزار و ۳۰۱ متر مربع صورت گرفته است. ۱۷۴ متر طول دیوار کشی مدرسه طوبی شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اظهار کرد: دبیرستان دخترانه طوبی در پایه متوسطه دوم با اعتبار بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح هنرستان ۱۲ کلاس نوآوران در شهر ریز شهرستان جم بودیم.

احمدی افزود: این پروژه در زیربنای ۱۶۹۳ و محوطه‌سازی ۱۹۶۹ متر مربع صورت گرفته است. ۱۷۱ متر طول دیوار کشی هنرستان ۱۲ کلاسه نوآوران شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اظهار کرد: هنرستان نوآوران در پایه متوسطه دوم با اعتبار بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال با افتتاح پنج مدرسه در مقاطع مختلف شاهد افزایش چشم‌گیر سرانه‌ی فیزیکی آموزشی در شهرستان جم بودیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر