جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۴۷۴
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: و روزنامه نگاران که طی این چند سال از دولت فقط اینترنت رایگان می گرفتند، امسال هم دلشان خوش بود که به سان سال های گذشته، دویست گیگ اینترنت خبرنگاری دریافت می کنند و می توانند به بقیه پز دهند که ما خبرنگاریم و با شما فرق داریم. صدالبته تقصیر نداشتند چون تنها نکته ای که با آن می توان خبرنگاران و انسان ها را از هم جدا کرد، همین اینترنت مجانی بود!

اما امسال ورق برگشت و از آن فخرفروشی های سال گذشته خبری نیست و این ماها هستیم که می توانیم با لذت هر چه تمام تر در این وانفسای اقتصادی، خنده ملیحی به لب بیاوریم و تا فیها خالدون ایشان را بسوزانیم. بدتر از آن دولت چنان فشاری را به خبرنگاران بار کرده که می بایست برای چندرغاز گیگ ناقابل از مشخصات مادربزرگ تا دختر همسایه را با ذکر دلیل در سامانه خبرنگاران بدون مرز ثبت کنند.

هیچ وقت تا این اندازه وزارت نیمه محترم ارتباطات را دنبال نمی کردم، اما از لحظه ای که فهمیدم امسال از آن ساله ا نیست و دوران مسخره بازی های گذشته تمام شده، حاضرم با جیب شخصی دویست گیگ اینترنت ماهواره ای را در سلامت عقل به وزیر محترم ارتباطات تقدیم کنم تا جواب الفاظ شریف خبرنگاران را به نحو احسن دهد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر