سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۵۴۷
پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور همه ظرفیت‌های موجود برای احداث پروژه راه اصلی نمازگاه - ارم - بوشکان استفاده می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور به دعوت نماینده دشتستان و با همراهی وی بعد از ظهر پنجشنبه از بخش‌های ارم و بوشکان بازدید کردند.

در این برنامه راه‌های «نمازگاه - ارم - بوشکان»، «بوشکان - کلمه» و «کلمه - نی‌نیزک - برازجان» مورد بازدید قرار گرفت و روش‌های ارتقای کیفیت راه‌های بخش‌های ارم و بوشکان بررسی شد.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در این بازدید بر لزوم بهبود کیفیت راه‌های دشتستان بویژه راه نمازگاه -ارم و کلمه -برازجان تاکید کرد.

خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور نیز قول داد که از همه ظرفیت‌های موجود برای احداث پروژه راه اصلی نمازگاه -ارم - بوشکان استفاده کند.

در بازدید مذکور، معاون عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل راهداری استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر