جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۰۹۶
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: نشست حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان به ریاست بارگاهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور دهقان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار دشتستان و جماعتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت رسول اکرم (ص)سپاه دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، بارگاهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان، ضمن تسلیت به مناسبت ماه صفر و عزاداری سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: من بسیجی هستم و به  بسیجی بودنم افتخار میکنم.

وی با بیان اینکه  بسیج ادارات محور تحول و ارتقاع کارکنان دولتی است، افزود: فرماندهان بسیج ادارات باید خلاق، ایده پرداز  و برنامه محور در راستای حرکت های فرهنگی باشند. 

دهقان، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار دشتستان نیز در این رابطه  عنوان کرد: اگر تفکر بسیجی سایه بیفکند ما به رشد و بالندگی خواهیم رسید، لذا این شجره طیبه در عرصه های منطقه‌ای، ملی حتی جهانی تاثیر گذار بوده است. 

بارگاهی با تاکید بر  فضا سازی محیطی ادارات در هفته دفاع مقدس و ایام عزای اربعین و ماه صفر، متذکر شد: روسای ادارات مکلفند با توجه به ماه صفر نسبت به فضا سازی محیط ادارات فرهنگ سازی کنند.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دشتستان، نیز در این جلسه توضیحاتی در خصوص مشکلات و نواقص موجود در پایگاه های تحت فرمان خود شده و خواستار رفع نواقص شدند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر