شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۳۷۹
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: عملیات اجرایی احداث خط انتقال برق ۳۳ کیلوولتی طرح آبرسانی سیراف - جم در استان بوشهر روز شنبه در آیینی با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: این پروژه با اعتبار یکهزار میلیارد ریال، در مدت چهار ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

غلامرضا حشمتی ادامه داد: احداث و تکمیل ۱۴۴ دستگاه دکل مشبک و تلسکوپی، شبکه انتقال هوایی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول ۳۴ کیلومتر و شبکه زمینی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین بخش‌های این پروژه است.
وی اضافه کرد: از دیگر بخش‌های این پروژه تامین برق به میزان ۲۰مگاوات از ایستگاه برق پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در فاز ۲۴ _۲۲ است.

آب شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف - جم، اکنون با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و فاز نخست این پروژه به میزان ۱۰ هزار مترمکعب تا پایان آبان ماه امسال آماده افتتاح می‌شود.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو روز شنبه به منظور آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از چند پروژه و بازدید از طرح‌های صنعت آب و برق از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر