جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۹۶
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پیگیر یک کشتی هزار و ۷۰۰ نفره در زمینه جا به جایی تماشاچیان جام جهانی قطر از استان بوشهر با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هستیم.

به گزارش فکرشهر، کمال صالح احمدی در حاشیه بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روشنایی استادیوم ورزشی دیر یکی از آرزوهای دیرینه ورزشکاران بود که امروز محقق شد و نشاط و انگیزه بیشتری برای آنها بویژه بانوانی که در زمینه ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند ایجاد کرده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: طرح استخر ورزشی دیر نیز با درایت نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان با ۱۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی فعال شده است و در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری می‌رسد و مجموعه ورزشی شماره دو دیر نیز امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های خوبی در بحث زیرساختی برای شهرستان دیر پیش بینی شده و در زمینه تجهیزات و امکانات ورزشی هم نشستی با هیأت‌ها داشتیم که قرار شد از محل کمک از سایر منابع دولتی مساعدت‌هایی انجام دهیم.

صالح احمدی خاطرنشان کرد: مشکلات ورزشی شهرستان دیر زیاد است که قول داده‌ایم گام به گام از محل اعتبارات دولتی و غیردولتی که جذب می‌شود آنها را برطرف کنیم.

وی گفت: با افزایش اعتبارات شهرداری‌ها از محل ارزش افزوده به چهار درصد، سهم اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی نیز افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: امسال شش هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان تعلق می‌گیرد که بخشی از این مبلغ مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است و در کارگروهی اولویت بندی و اعتبارات جذب و توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: این اعتبارات هم در زمینه زیرساختی و هم هزینه‌ای و کمک به هیئت‌های ورزشی خواهد بود.

صالح احمدی با تقدیر از همکاری شهردار و شورای دیر در همکاری با ورزش، افزود: با تخصیص این اعتبارات کمک‌ها چند برابر می‌شود و بخشی از مشکلات ورزشی شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی در رابطه با جام جهانی قطر، گفت: پیگیر یک کشتی هزار و ۷۰۰ نفره در زمینه جا به جایی تماشاچیان جام جهانی قطر از استان بوشهر با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ابراز کرد: یک شرکت خصوصی با همکاری سازمان‌های میراث فرهنگی و گردشگری، بنادر و دریانوردی و معاونت حوزه اقتصادی استانداری در حال پیگیری این مهم هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر