جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۲۹۶۶۴
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی و استان بوشهر گفت: پروژه احداث موج شکن‌های طرح توسعه بندر کنگان با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی آن اکنون به ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد شکیبی نسب عصر پنج شنبه در بازدید معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه احداث موج شکن‌های توسعه بندر کنگان اظهار داشت: پروژه احداث موج شکن‌های توسعه بندر کنگان با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی آن اکنون به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی و استان بوشهر بیان کرد: این پروژه شامل موج شکن‌های شرقی و غربی، تهیه و نصب چراغ‌های روشنایی روی موج شکن و حوضچه به مساحت ۳۶ هکتار است.

شکیبی نسب ادامه داد: مدت زمان احداث پروژه احداث موج شکن‌های توسعه بندر کنگان ۳۰ ماه است که پیش بینی شده هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: بندر کنگان یکی از بنادر پویای منطقه جنوب استان بوشهر است که با زیرساخت‌های احداثی بتازگی مهیای صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: پیش بینی شده با اجرا پروژه احداث موج شکن‌های توسعه بندر کنگان این بندر شاهد رونقی دوچندان باشد و همچنین فرصت‌های جدید اشتغالزایی در این بندر ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر