پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۶۸۳
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلم و سریال با محور شهدای شاخص استان بوشهر ساخته شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی پنج شنبه شب در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اظهار داشت: اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن به گونه‌ای برنامه ریزی شود که صد در صد جذب افراد برای اشتغال در این بنیاد و زیرمجموعه‌های آن از میان خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رسیدگی به گلزار مطهر شهدا افزود: رسیدگی به گلزار مطهر شهدا از موارد مهمی است که باید پیگیری شود.

وی گفت: نقشه سرمایه گذاری سازمان کوثر نیازمند بازنگری است و انتظار می‌رود که این سازمان در استان بوشهر نیز سرمایه گذاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: ظرفیت سرمایه گذاری پتروشیمی نیز در این زمینه در استان وجود دارد و با صحبت‌هایی که انجام شده فرمول‌هایی برای سرمایه گذاری دارند که می‌توان بهره برد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اقتصادی دولتی در استان بوشهر برای سرمایه گذاری در پروژه‌های بنیاد شهید موردی که لازم است توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در مرکز پیگیری شود تا بتوان با استفاده از این ظرفیت بسیاری از مشکلات این بنیاد را حل و تسهیل کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان عضوی از هیئت دولت به عالی‌ترین مقام این دستگاه‌های اقتصادی دولتی دسترسی دارید و می‌توانید از طریق این دستگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی که در استان بوشهر دارای سرمایه‌های هنگفتی و نجومی هستند پیگیری کنید تا بخشی از این سرمایه‌ها را در پروژه‌های بنیاد شهید که عام المنفعه نیز هستند سرمایه گذاری کنند و تماس و پیگیری شما در مرکز به این موضوع کمک موثرتری خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیشنهاد می‌شود صدا و سیما به جای سریال‌های با کیفیت پایین در مرکز، راجع به شهدای شاخص استان مانند شهید مهدوی و شهید گنجی برنامه‌های شاخص تولید کند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد برنامه‌های بنیاد شهید بیان کرد: شما در مجلس از اعتبار بالایی برخوردار هستید و این می‌تواند در برنامه‌ها و بودجه ۱۴۰۲ استفاده شود تا احکام و موارد و مطالبی که بنیاد شهید نیاز دارد در مجلس پیگیری شود.

رضایی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیان کرد: عدالت در توجه به خانواده‌های معظم شهدا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر