جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۸۳۶
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه صدای اعتراض مردم شنیده می‌شود گفت: جهاد تبیین نیاز امروز کشور ما است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم رضایی بعد از ظهر شنبه در جمع اهالی وحدتیه اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی شهر وحدتیه کارهای بزرگی را با دست‌های خالی انجام داده‌اند و مایه افتخار برای ما هستند.

وی با اشاره به تاکید دین و اخلاق بر مبارزه با جهل اضافه کرد: در ادبیات از جهل به عنوان یک عمل ناشایست از روی نادانی نام می‌برند و از علم و آگاهی در مقابل جهل استفاده کردند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دوران پیامبر اسلام اقدامات گسترده‌ای در مقابله با جهل انجام شد، تصریح کرد: مقابله با بت‌پرستی از جمله این اقدامات بود و امروز هم افرادی که نوچه و اسیر ابرقدرت‌ها می‌شوند نوعی بت‌پرستی است که در همان سرزمین هم دارد تکرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبر با زنده به گور کردن دختران و دعواهای قبیله‌ای مبارزه کرد افزود: اسلام به زن عزت و جایگاه داد و اسلام و قرآن به زن کرامت داد. دین اسلام دین آگاهی و علم است و اسلام آمد که با تاریکی و نادانی مبارزه کند و ائمه هم راه پیامبر را ادامه دادند.

رضایی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا شهید مبارزه با جهل است خاطرنشان کرد: امام خمینی هم مردم را نسبت به مسائل داخل کشور آگاه کرد و انقلاب اسلامی انقلاب آگاهی بود. برخی اتهامات به انقلاب و نظام اسلامی دروغی بیش نیست.

حساب مردم معترض از اغتشاش‌گران جدا است

وی تصریح کرد: مردم نسبت به مشکلات داخل کشور ناراضی و معترض هستند ولی افرادی که در ماه‌های اخیر در کشور اغتشاش کردند و بانک آتش زدند و افرادی را مجروح کرده و به قتل رساند، حسابشان از مردم معترض و ناراضی جدا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بین اعتراض‌گر و اغتشاش‌گر تمایز قائل هستیم افزود: کسی از وضعیت موجود از جمله وضع دلار و خودرو و … راضی نیست ولی حرف اغتشاشگران اعتراض به بیکاری و اختلاس و فساد نبود بلکه تأکیدی بر فساد بود.

وی با اشاره به اینکه این حرکت‌ها طراحی خارجی بود گفت: دشمن تلاش کرد روی زخم مردم سوار شود و مردم را با خود همراه کند. با ساختن دروغ و جهل نظام را در ذهن مردم نظامی سرکوبگر و خشن معرفی کنند و در مقابل خودشان را نماد مظلومیت معرفی کنند.

رضایی افزود: نیروهای امنیتی ما در حوادث اخیر مظلوم واقع شدند. نیروهای انتظامی و بسیجی ما که مدافع امنیت بودند، در این حوادث اسلحه نداشتند و با دست خالی به دفاع از امنیت مردم پرداختند.

وی بیان کرد: تلاش دشمن این بود که پلیس را یک نیروی سرکوب‌گر خشن جلوه دهد تا مردم هم در مقابل با خشونت وارد شوند و برای این کار یک سازماندهی بزرگ با امکانات وسیع داشتند.

دروغ‌های بزرگ علیه ایران

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یک شبکه تلویزیونی آنها از کل صدا و سیمای ما بودجه بیشتری دارد خاطرنشان کرد: جنگ جهانی فرهنگی و رسانه‌ای علیه کشور ما شکل گرفته و ۲۵۰ شبکه تلویزیونی علیه ما فعال است.

وی با اشاره به اینکه سه کشور فارسی‌زبان داریم تصریح کرد: همه این شبکه‌ها علیه ایران برنامه می‌سازند و برای همه قومیت‌ها شبکه ایجاد کرده‌اند. برنامه‌های متنوع و متفاوتی دارند ولی در یک چیز اشتراک دارند و آن هم عناد با نظام جمهوری اسلامی است.

رضایی با اشاره به اینکه شبکه‌های بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال در کنار دیگر شبکه‌های فارسی‌زبان دروغ‌های بسیار بزرگی را گفتند. کشته‌سازی از مهمترین برنامه‌های این شبکه‌ها برای خشن جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه دشمن در لایه‌های مختلف دنبال می‌شد گفت: دستگاه دیپلماسی، رسانه‌ها، سیستم‌های امنیتی و … کشورهای استکباری در کنار هم قرار گرفتند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

ملت بصیرت بی‌مثالی از خود نشان داد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ماه‌های قبل از این اتفاقات ورود اسلحه به کشور افزایش یافته بود اظهار داشت: کودتایی را بر علیه کشور ما سازماندهی کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات باعث مشکلات فراوانی از جمله مسائل اقتصادی شده است تصریح کرد: افزایش نرخ دلار از اثرات فرار سرمایه‌ای است که به خاطر این اتفاقات رخ داده است.

رضایی با اشاره به اینکه ملت ما بصیرت بی‌مثالی از خود نشان داد افزود: بمباران اطلاعات از مهمترین تکنیک‌های رسانه‌ای دشمنان بود و گسترده و متنوع در فضاهای مختلف بمباران اطلاعاتی را در دستور کار داشتند تا با دروغ، حقیقت گم شود.

وی با اشاره به اینکه حریت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در هیچ کشوری نمی‌بینیم، اضافه کرد: این نظام اهل دروغ گفتن به مردم نیست و پای حق ایستاده است. در هیچ نظامی نمی‌بینیم که برادر رئیس جمهور مستقر و معاون اول رئیس جمهور را به زندان بیندازد.

جهاد تبیین نیاز امروز کشور ما است

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهاد تبیین نیاز امروز کشور ما است ادامه داد: واقعیت‌ها را همانگونه که هست به مردم بگوییم. تکلیف امروز ما دفاع از حق و حقیقت است و در این مسیر نباید اسیر هیچ مزدوری شویم.

رضایی با بیان اینکه صدای اعتراض مردم شنیده می‌شود تصریح کرد: در مجلس شاهد بیشترین اعتراضات به وضع موجود هستیم و در سراسر کشور چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی فضا برای مردم برای بیان اعتراض وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر