جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۰۷۳
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوشهر گفت: اماکن عمومی بوشهر برای معلولان مناسب‌سازی شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد زارعی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مناسب سازی شهرستان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از نشست‌های متعدد ستاد هماهنگی مناسب سازی توسط بهزیستی شهرستان بوشهر اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می‌توانیم طرح‌های قابل اجرا در سطح شهرستان جهت ساخت اماکن عمومی با استانداردهای لازم و ایجاد فضای مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت را مهیا کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوشهر افزود: با توجه به جهش ساخت مسکن در سطح کشور و همچنین ساخت مسکن در شهرستان بوشهر برای مردم، ایجاد فضای مناسب سازی شده طبق نقشه و مقررات لازم در دستور کار متولیان قرار دهند.

وی در پایان از حمایت و فراهم کردن فرصت برابر حضور اجتماعی افراد دارای معلولیت از امکانات فضای شهری تاکید کرد.

نصب صندلی‌های مخصوص توان یابان در سطح شهر

معاون خدمات شهرداری بوشهر با اذعان به اینکه اعتبارات خوبی جهت مناسب سازی شدن اماکن در سطح بوشهر در نظر گرفته شده و هم اکنون در حال مرمت این نقاط در سطح شهر بوشهر هستیم.

مسعود غلامزاده فرد تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفت توانستیم تعدادی صندلی مخصوص توان یابان خریداری کنیم که به زودی در سطح شهرستان جانمایی خواهد شد.

وی همچنین آمادگی شهرداری با مجموعه بهزیستی در جهت شناسایی نقاط شهرستان بوشهر جهت مناسب سازی محیط برای افراد دارای معلولیت اعلام کرد.

نبود پارکینگ عامل اصلی ترافیک در سطح شهر بوشهر

جانشین پلیس راهور شهرستان بوشهر گفت: فضای نامناسب در سطح خیابان‌های شهر بوشهر و عدم پارکینگ مخصوص جهت عبور خودروهای شخصی از عوامل مهم ترافیک است.

سرگرد بهزاد جوکار ادامه داد: با توجه به نصب تابلوهای مخصوص پارک خودرو توان یابان در سطح شهر، ولی بعضاً مشاهده شده که بعضی از شهروندان مبادرت به استقرار خودرو شخصی در محل پارک مخصوص خودرو افراد دارای معلولیت به علت وجود نداشتن مکان مناسب پارکینگ جهت خودرو خود می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر