شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۳۱۳
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: جوانان در بخش آبدان نیازمند زمین هستند تا خودشان ساخت و ساز کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های این هفته آبدان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های حادثه دیدگان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت: این دیدار بسیار پر معناست و می‌توان گفت یکی از پیام‌ها این دیدار که ملت انقلابی ما جنایت‌های دشمنان را فراموش نکنند.

وی یادآور شد: حرکت‌های دشمنان برعلیه مردم و ملت صبور ایران اسلامی فراموش نکنند.

کارگر افزود: دشمن از این فضای ملتهب بهره آن چنانی نبرده است.

خطیب نماز جمعه آبدان اظهار داشت: فتنه متفاوت در این دوران انجام شد و هدف آنها تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

کارگر خاطرنشان کرد: حرکت ملت ایران در جریان انقلاب اسلامی و رویدادهایی که یکی پس از دیگری در این مملکت اتفاق می‌افتند تغییر حکومت طاغوت و شکل گیری جمهوری اسلامی صرفاً به عنوان نقطه آغازین این حرکت بود.

امام جمعه آبدان ادامه داد: هدف اصلی و کلان در انقلاب اسلامی برای مردم تغییر حکومت نبوده بلکه مهمترین مساله و مهمترین هدف پیشرفت است و آن هم اصل ما می‌توانیم.

امام جمعه آبدان در بخش دیگر از صحبت‌های خود خطاب به دولت مردان افزود: وعده ساخت مسکن بدون مردمی سازی آن امری سخت بر دولت خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: جوانان در بخش آبدان نیازمند زمین هستند تا خودشان ساخت و ساز کنند و حتی مسکن ملی ثبت نام کرده بودند و انصراف دادند که این امر نازیبا است و توقع دارند و قوانین باید استثنا شود تا خودشان ساخت و ساز کنند.

کارگر در پایان از مردم خواست تا در مسابقه بزرگ تفسیر سوره یاسین که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده شرکت کنند و هدایای خوبی برای برندگان در نظر گرفته شده است که سوره یاسین قلب قرآن است و خواندن آن برای انسان نورانیت می‌آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر