جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۶۶۸
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: فرمدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۴۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود.

به گزارش فکرشهر، علیرضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن در استان بوشهر طرح‌ها و پروژه‌ها متعدد و متنوعی در سطح شهرها و روستاها در دست اجرا است که توجه ویژه‌ای به کیفیت و سرعت اجرای این پروژه‌ها داریم.

وی با اشاره به ساخت سه هزار واحد مسکونی طرح ملی نهضت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح مسکن از نظر آورده وضعیت متفاوتی را دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر قیمت تمام شده این واحدها را بین ۶.۵ میلیون تا هفت میلیون تومان برای هر متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: هر ساختمان ۱۰۰ متری با هزینه حدود ۶۵۰ میلیون تا ۷۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی به میزان ۳۰۰ میلیون تومان تاکید کرد: مابقی هزینه‌های ساخت در مدت ساخت که حدود ۲ سال است از متقاضیان دریافت می‌شود.

مقدم خاطرنشان کرد: نخستین واحدهای مسکونی طرح ملی نهضت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ افتتاح و تحویل می‌شود.

وی با اشاره به ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان با مشارکت سه جانبه بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیان کرد: ۴۰ واحد مسکونی از این طرح در حال تکمیل و بهره‌برداری است و در مجموع ۱۶۰ ساختمان آن تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: در اجرای طرح خانه‌سازی ویژه محرومان و نیازمندان استان بوشهر علاوه بر پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کم بهره ۵۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض و ۱۲ تن میلگرد و سیمان برای هر واحد مسکونی به مناطق هدف و روستاها تخصیص می‌یابد.

وی ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر