پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۹۴۷
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر در سطح بین‌الملل معرفی می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسماعیل سجادی‌منش شنبه شب در اولین نشست با شورای معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: شرکت ما در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بهمن‌ماه سال جاری قطعی بوده و باید با محتوای جدید در این رویداد حضوری متفاوت داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: این رویداد فرصتی است برای معرفی ظرفیت‌ها و جذب علاقه‌مندان به فعالیت و سرمایه‌گذاری در این زمینه است، که می‌طلبد با تهیه بسته‌های محتوایی مناسب و قابل اجرا این مهم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور پر رنگ شهرداری‌ها و فعالان گردشگری می‌تواند به رونق و توسعه این صنعت در استان کمک کند گفت: ما با توجه به تجربیاتی که در سال‌های گذشته در این خصوص داشته‌ایم از این موضوع استقبال کرده و زمینه حضور آنان را تسهیل می‌کنیم.

تبدیل بوشهر به یک قطب گردشگری

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اضافه کرد: بدون تردید شهرداری‌ها می‌توانند با حضور خود و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری جذاب و متفاوت زمینه‌ساز رشد و توسعه زیرساخت‌ها به طور متوازن باشند، چرا که استان بوشهر به یک قطب گردشگری در کشور تبدیل شده و پتانسیل بالایی در این زمینه دارد.

وحید جمالی گفت: تهیه مستندهای جذاب با محوریت معرفی جاذبه‌ها در حوزه‌های گردشگری سلامت، ساحلی، دریایی، غذا، کشاورزی، مقاومت، صنعتی، طبیعی و تاریخی از اولویت‌های ما برای حضور مفید در این رویداد خواهد بود.

در پایان این نشست مقرر شد چنین نشست‌هایی با محوریت تقویت حضور متفاوت و پربار در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بهمن‌ماه سال جاری، ادامه‌دار باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر