سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۰۱۱
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تامین اعتبارات پروژه آبخیزداری سد دره امیری شهرستان دیلم استفاده می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محسن پاپری زارعی عصر یکشنبه در بازدید از پروژه آبخیزداری سد دره امیری شهرستان دیلم اظهار داشت: این پروژه یکی از بزرگترین سازه‌های خاکی استان بوشهر محسوب می‌شود که با ارتفاع ١٧ متر و طول سرریز ۱۲۰ متر پس از بهره برداری ظرفیت ذخیره بیش از ٢ میلیون مترمکعب آب را خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با بیان اینکه سازه‌های آبخیزداری در کنترل سیلاب و کاهش خسارت به تأسیسات زیر بنایی و زمین‌های کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردارند، گفت: اعتبار اولیه این پروژه ۳۹ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در سال جاری، ۹ میلیارد تومان برای این پروژه تصویب شد.

پاپری زارعی از تخصیص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در پروژه آبخیزداری سد دره امیری خبر داد و گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع و تکمیل این پروژه استفاده خواهیم کرد.

اعتبارات پروژه آبخیزداری سد دره امیری شهرستان دیلم تامین می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در بازدید از ورودی دیلم از سمت گناوه بیان داشت: با توجه به بار ترافیکی این مسیر و قرار گرفتن در مسیر کریدور جنوب کشور، ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ۱۶۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این پروژه که مطالبه چندین ساله مردم بوده است اختصاص یافته است.

پاپری زارعی در بازدید از عملیات دیوار کشی منطقه ویژه شمال استان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر توجه ویژه به منطقه ویژه اقتصادی شمال بود.

وی افزود: با توجه به واگذاری زمین و پرداخت ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور برای احداث پست توزیع، انتظار می‌رود که شرکت برق منطقه‌ای فارس در اجرای این پروژه جدیت بیشتری به خرج دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان خبر داد و خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با بیش از یک دهه توقف در تیرماه سال جاری بار دیگر فعال شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر