جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۱۶۵
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه در پیش بودن سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر، مسئولان این شهرستان طرح و برنامه‌های مهم پیشنهادی که در توسعه و پیشرفت منطقه اثرگذار باشد، تهیه و به فرمانداری ارائه دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: سفر دور اول آیت الله رئیسی برای استان بوشهر برکات خوبی به همراه داشت که باید از این فرصت گرانبها در سفر دوم نهایت استفاده را در جهت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر منطقه بکار ببریم.

وی اظهار کرد: طرح و برنامه های مسئولان تا هفدم همین ماه تهیه شود که پس جمع بندی در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور مطرح و ارائه می شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی با توجه به نزدیک بودن بهمن ماه که تقارن با دهه مبارک فجر است، طرح های قابل افتتاح و اجرایی را مشخص و تا هفدهم همین ماه به صورت مکتوب به فرمانداری ارائه کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی افزود: ولایتمداری ، اخلاص و در کنار مردم بودن از ویژگی های بارز و برجسته شهید سلیمانی بود.

صفری بیان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت حامی مستضعفان و آزادی خواهان جهان بود و از ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی در زندگی، رفتار و منش و کردار برخوردار بود که باید الگوی مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: اقتدار و قدرت و توان ایران اسلامی یکی از ابعاد وجودی مکتب شهید سلیمانی است و باید با افتخار از نام این شخصیت بزرگ یاد کنیم و پند بگیریم.

رئیس شورای اداری گناوه بر برپایی اقامه نماز در ادارات شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این زمینه هفته ای یک بار نماز جماعت در ادارات به نوبت اقامه می شود.

وی گفت: باتوجه به اعلام هشدار بارش شدید باران توسط سازمان هواشناسی، مرخصی تمامی مدیران شهرستان لغو و تا زمان خروج سامانه بارشی در منطقه حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در شرایط بحرانی در حوزه های خود حضور داشته باشند.

امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به اینکه یکی از ابعاد شهید سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب، به عنوان مکتب معرفی شده است می توان این عزیز را شهید تراز در عصر غیبت نامید.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: شهید سلیمانی شخصیتی معنوی بود و قدرت خود را که نشات گرفته از ائمه اطهار(ع) بود برای نجات جامعه بکار می برد.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: نه تنها ملت ایران و منطقه بلکه همه جهانیان مدیون و مرهون تلاش های و زحمات شهید سلیمانی بخصوص در از بین بردن گروه جنایتکار داعش هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: شهید سلیمانی مردمی، ولایت باور، ولایت مدار و شجاعت در وجودش نهفته بود.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: دشمنان بدانند با شهادت سردار سلیمانی، یک قاسم به چندین میلیون سرلشکر و سپهبد تبدیل و افزوده شد.

وی یادآور شد: مجموعه سپاه شهرستان گناوه بمنطور گرامیداست سومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برنامه ویژه ای در روز جمعه هفته جاری پیش بینی کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر